Pre nášho klienta ŠKODA sme pripravili pokračovanie kampane na akčné modely EXTRA. Pod týmto názvom sa promuje akčný model pre rok 2018. Na trh bol uvedený v januári kampaňou, ktorú sme predstavili tu.
V máji pokračuje kampaň druhou fázou. V období MS v hokeji tradične využívame hokejovú tematiku, pretože značka ŠKODA je dlhoročným sponzorom ľadového hokeja a to nielen na medzinárodnej, ale aj na národnej úrovni.
Komunikácia akčného modelu je v tomto roku zastrešená jedným kreatívnym konceptom. Ten je založený na prezentácii vybraných benefitov, ktoré sú previazané so situáciami v spote. Dejovým motívom spotu je “hokejový zápas” otca a syna, ktorý však naberie tie správne grády až potom, keď sa do hry zapoja slovenskí hokejoví reprezentanti: Ladislav Nagy, Ján Laco, Michal Čajkovský a Michel Miklík.
V printe využívame netradičný hokejový headline, ktorým upozorňujeme na množstvo extra výbavových prvkov. Kampaň je nasadená v TV, online, printových médiách a rozhlase.