Rýchla stávka je spôsob, ako naozaj rýchlo podať stávku obľúbenej číselnej lotérie. Týka sa hier LOTO, Eurojackpot, LOTO 5 z 35 a Euromilióny. Charakteristickým znakom takejto formy podania je jej veľkosť vyjadrená písmenami S, M, L alebo XL. Tento spôsob doteraz fungoval v aplikácii a v SMS. TIPOS ho teraz prináša aj do offline sveta.
Naša kampaň jasne vysvetľuje, ako prebieha podanie Rýchlej stávky na predajných miestach, čiže napríklad na poštách či v trafikách. Kreatívny koncept dramatizuje rýchlosť spomalením záberov alebo v prípade rozhlasu spomalením zvuku. Až “tutoriálové” vyznenie kampane je strategickým zámerom, jej cieľom je najmä edukovať ľudí o novom rýchlom a jednoduchom spôsobe.
Kampaň je nasadená v nadlinkových médiách, online i POS.