Naša druhá kampaň pre TIPOS pokračuje v znamení radosti, tentoraz radosti zo športu. TIPOS je najväčším podporovateľom športu na Slovensku. Súčasťou športu, a nielen toho vrcholového, je tlak prichádzajúci z rôznych zdrojov. Pozitívny tlak v podobe motivácie je pritom v poriadku. Problémom sa stáva vtedy, keď začína pôsobiť negatívne a demotivujúco.
TIPOS stojí na strane športovcov a radosti zo športu. V rámci svojich CSR aktivít preto tému tlaku komunikačne otvára. Kampaň “Radosť víťazí” odštartovala tlačovou konferenciou, na ktorej bol predstavený aj TV spot. Jeho hrdinom je Juraj Slafkovský, ktorý sa ako vrcholový športovec s tlakom stretáva často. Idea konceptu je veľmi autentická, pretože vychádza zo skutočného života.
Mikrostránka kampane radostvitazi.sk obsahuje množstvo súvisiaceho obsahu: videoséria TLAK TALK so športovcami, rady športovej psychologičky, výsledky prieskumu medzi športovými fanúšikmi a športovcami a zásady fanúšika šíriaceho radosť.