Postpandemický prieskum zistil, populácia na Slovensku je stále obéznejšia. Pre VšZP sme preto vytvorili kampaň Pohyb je zdravý, ktorou sme vyzývali na pravidelný pohyb a zdravší životný štýl.
Tvárou kampane sa stal Maroš Molnár, mediálne najznámejší tréner. V kampani sa objavili aj 2 odborníčky na pohyb a výživu. Konzistenciu komunikácie v našom koncepte sme zabezpečili prítomnosťou našej rodinky, ktorá tentoraz cvičila podľa pokynov trénera. Silným prvkom komunikácie bola originálna hudba, z ktorej sme na základe dopytov od fanúšikov spravili plnohodnotnú pesničku.
Súčasťou kampane bolo množstvo edukatívnych videí týkajúcich sa pohybu, stravovania či duševného zdravia. Tento hodnotný content bol dostupný všetkým záujemcom – čiže aj klientom ostatných zdravotných poisťovní – a to zdarma. Cvičiace videá sú stále dostupné na stránke Pohyb je zdravý a na youtube VšZP.
VšZP si kampaňou privlastnila tému zdravého pohybu a dosiahla najlepšie komunikačné výsledky aj v konkurenčnom porovnaní. Uznala to aj porota Effie 2022, ktorá našu kampaň ocenila shortlistom.