Zdravotné poisťovne už tradične komunikujú vždy ku koncu prepoisťovacieho obdobia. Na Slovensku toto obdobie pre daný rok končí 30. septembra. Prepoisťovacou kampaňou “Nasledujte srdce” v roku 2022 sme chceli pripomenúť úspech predchádzajúceho roka, kedy VšZP v počte klientov dosiahla historický úspech.
Nosným médiom kampane bol TV spot. Choreografia v ňom dramatizuje zväčšujúcu sa rodinu klientov VšZP. Na zvýšenie zapamätateľnosti kampane sme využili mediálne známu osobnosť – Adama Bárdyho. Z rovnakého dôvodu sme použili hudbu z jarnej kampane “Pohyb je zdravý”, ktorá veľmi dobre skórovala aj v postteste. Konzistenciu dlhodobého konceptu sme okrem pozitívneho tone of voice zabezpečili aj prítomnosťou členov našej rodinky.
Prepoisťovacie kampane sú o konkrétnych benefitoch. V celom deji sú preto v obraze “zakódované” produktové benefity VšZP, ktoré ešte na konci spotu sumarizujeme v animovanom packshote.
Okrem spotu boli v kampani použité aj iné ATL, BTL a online médiá, čím bola zabezpečená 360° komunikácia.