Ľudove vozidlá

Volkswagen

Pre klienta Volkswagen sme pripravili kampaň „Ľudove vozidlá do každej rodiny“. Pôvodným zadaním bolo vytvorenie videa, ktoré má atraktívnou formou upozorniť na Golf a Polo s výbavou Slovakia. Golf a Polo Slovakia sú akčné modely vytvorené podľa požiadaviek slovenských zákazníkov. Hlavnou postavou videa je ikonická postava Ľudovíta Štúra, ktorý je symbolom boja za slovenský jazyk. Tento insight / vhľad – používanie slovenčiny v automobilovom svete – je ústredným motívom celej kampane. Video a celá jeho myšlienka sa klientovi natoľko zapáčila, že sme kampaň rozpracovali aj do ďalších nosičov. Mikrostránka www.ludovevozidla.sk obsahuje okrem obchodnej ponuky aj automobilový slovenský slovníček a to dokonca s nahovorenými ľubozvučnými výrazmi. Hlasom kampane je Lukáš Latinák. Z klasických médií sú v kampani použité bannery / transparenty, tlačené médiá a rádio spoty. Z POS / MP materiálov sme využili POS/MP stojany, plagáty, magnetky, samolepky a darčekové predmety a kampaňový motív sa objavil aj na oficiálnom cenníku pre výbavy Slovakia. V spolupráci s mediálnou agentúrou vznikla hra na facebooku a súčasťou celej kampane je aj poslucháčska hra na FUN rádiu /BAV rádiu.