Knauf Insulation Slovensko spustila od 21. januára novú brandovú kampaň. Kampaň vo svojej prvej fáze išla v TV, neskôr boli použité aj ďalšie kanály: online a BTL.
Kreativitu pripravila agentúra MullenLowe GGK. Marek Pajtáš CEO agentúry hovorí: “Bola a je to pre nás výzva, pretože koncept bude nasadený v 14 európskych krajinách.”
Video je v prvej časti legendou o vzniku minerálnej vlny a v druhej časti poukazuje na inovácie, ktoré do segmentu zatepľovacích a izolačných materiálov Knauf Insulation prináša.
Inovatívny spot vytváraný technológiou CGI je v našom prostredí, ale aj širšom okolí rozsahom použitia tejto technológie celkom nebývalý. Produkčne za kampaňou stojí Alien Studio a réžie sa ujal známy a oceňovaný režisér Roman Valent.
Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK: “Na kampani pracujeme takmer 3/4 roka a samotný spot sme intenzívne produkovali 5 mesiacov. Idea sa síce nerodila ľahko, ale je až prekvapivo jednoduchá. Vychádza z premisy, že ak ovce nám dávajú vlnu, tak minerálna vlna musí pochádzať z kamenných baranov 🙂 Chcel by som na tomto mieste oceniť inovatívne a odvážne rozhodnutie klienta ako aj enormnú prácu a nadšenie všetkých zúčastnených tvorcov.”
Vizitka kampane:
Slovenská verzia videa: