BILLA: Jedzme viac ovocia a zeleniny

Značka BILLA pokračuje vo svojej pozícii vyzývateľa. Tentokrát vyzýva Slovákov, aby začali jesť viac ovocia a zeleniny. Z prieskumu, ktorý si BILLA nechala vypracovať totiž vyplýva, že iba 1 z 10 Slovákov zje denne dostatočné množstvo ovocia a zeleniny. Kampaňou chceme motivovať ľudí, aby jedli viac ovocia a zeleniny, zvlášť v období, kedy začína jeho sezóna.

BILLA len nevyzýva k zmene, ale aj ponúka riešenie. V spote deklaruje čerstvosť prostredníctvom overených dodávateľov a precíznej kontroly. Objaví sa v ňom aj tvár značky BILLA, herečka Gabriela Marcinková.

Súčasťou kampane sú aj štyri kľúčové vizuály, v ktorých je hlavným hrdinom práve produkt. Ovocie a zeleninu sme zobrazili vo forme rôznych typov grafov, ktorými presne znázorňujeme nelichotivé výsledky prieskumu.