V našej kampani na slovenské potraviny neuvidíte kroje, salaše, ani ovečky.
BILLA uviedla na trh svoju novú privátnu značku s názvom Chute Slovenska. A my sme chceli, aby to bolo trochu netradičným spôsobom. Požičali sme si jeden trefný insight nás, Slovákov. A síce, že sa zdá, akoby sme boli hrdí najmä na dve veci – krásy našej prírody a športovcov. Aj to iba vtedy, keď vyhrávajú. Ale nie je toho trochu viac, na čo by sme mohli byť hrdí? My sme našli stovky dôvodov, na ktoré môžu byť Slováci hrdí. Či sú to spišské párky, arašidové chrumky a či včelí med, naše chute jednoducho milujeme.
Kampaň je podporená TV spotom, v ktorom hrá Gabriela Marcinková – tvár značky Billa. Spot, ktorý má jemne “podpichnúť” Slovákov sprevádza známa ľudová pieseň, ktorá bola prepracovaná do moderného štýlu.
V sérii vizuálov využívame jednotlivé produkty z portfólia značky Chute Slovenska ako dopovedanie úvodného zamyslenia sa. Vizuálne čistou a jasnou formou tak komunikujeme, že okrem prírody a športovcov môžeme byť hrdí aj na spišské párky, makovník, či naše paradajky. Skrátka, na Chute Slovenska.