Máme nového klienta! Developerská skupina YIT Slovakia uzavrela tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne.
Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala naša agentúra MullenLowe GGK. Výberového konania sa zúčastnilo celkom 6 agentúr z 8 oslovených.
„Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr, bolo zadanie pomerne striktné a náš brand manuál neumožňuje veľký kreatívny rozlet, tender priniesol veľa zaujímavých konceptov a názvov, fresh nápadov, ale aj nové pohľady na celé územie.“ hovorí Silvia Ferencová, riaditeľka marketingu a predaja YIT Slovakia a.s.
Práve pre rôznorodosť názvov, konceptov a myšlienok sa výberu kreatívnej agentúry venovali vo YIT naozaj dôsledne. V prvom kole sa k jednotlivým názvom a konceptom vyjadrili kolegovia z marketingu a projektového tímu. Na základe ich názorov bol vytvorený shortlist top 5 názvov a konceptov z diel 4 agentúr, ktoré postúpili do druhého kola. O víťazovi totiž svojím hlasovaním prostredníctvom intranetu mohli rozhodnúť aj ostatní zamestnanci spoločnosti. Jasným víťazom sa stala naša agentúra.
Na starosti budeme mať nové smerovanie a celkový vizuálny koncept projektu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch a zohľadní aj historické pozadie projektu, ku ktorému majiteľ areálu a aj my ako víťazná agentúra pristupujeme citlivo a s rešpektom.