Novinky

  • Posted on

    4 + 2 kúsky na DIGITAL PIE!

    Právom sa hovorí: “Bez práce nie sú koláče!” A naša práca sa tento rok naozaj vyplatila – získali sme štyri ocenenia DIGITAL PIE a k tomu dva shortlisty! 1x Striebro TIPOS: Vianočný čas 3x Bronz Volkswagen Slovakia: Walkswagen Lesoochranárske zoskupenie VLK: Les je ako internet TIPOS: Radosť víťazí 2x shortlist Lesoochranárske zoskupenie VLK: Les je…

  • Posted on

    Historicky prvá EFFIE!

    Po dvoch shortlistoch pre VšZP na EFFIE 2021 a EFFIE 2022 sa nám v roku 2023 podarilo premeniť shortlist na bronzový kov! Porotu presvedčila kampaň Preventívka bez výhovoriek, ktorá dokázala zvýšiť počet absolvovaných preventívnych prehliadok. Komunikačne tiež podporila osvetu o preventívnych prehliadkach a prispela k zlepšeniu brandových parametrov.

  • Posted on

    Fall in Lowe Academy na Škole dizajnu

    Fall in Lowe Academy V reklamnej brandži sa už istú dobu rieši personálna kríza – chýbajú noví ľudia, mladí nadšenci reklamy, talenty, z ktorých časom vyrastú schopní kreatívci. A je skvelé, že sa tento problém rieši aj prakticky, k čomu naša agentúra MullenLowe GGK chce takisto prispieť. Preto sme pred časom u nás v agentúre…

  • Posted on

    6x klinec na Klinci 2023

    Rastieme a darí sa nám aj na kreatívnom poli. 8 shortlistov pre 5 klientov sme premenili na 6 klincov pre 3 klientov! A toto je zoznam: Strieborný klinec v kategórii Kampaň za prácu Radosť víťazí pre klienta TIPOS Strieborný klinec v kategórii Design za prácu Longphone pre klienta TA3 Bronzový klinec v kategórii Vizuál za…

  • Posted on

    MullenLowe GGK pre značku BILLA

    Tím agentúry MullenLowe GGK zvíťazil v tendri na služby marketingovej a reklamnej agentúry. V najbližších rokoch tak bude pre značku BILLA zastrešovať ATL komunikáciu. BILLA je prvou zahraničnou retailovou značkou na našom trhu. Pôsobí tu od roku 1993 a zamestnáva viac ako 4 500 ľudí. V aktuálnom tendri nehľadala nič menšie ako komunikačnú BIG IDEA,…

  • Posted on

    MullenLowe s novou CI

    Odhodili sme rukavice a chobotnica prešla evolúciou MullenLowe odhaľuje novú globálnu identitu a pozicioning. Chobotnica sa mení z maskota klasického typu na spriaznenú dušu, ktorá sa dokáže prispôsobovať. “Náš symbol ponúka dokonalú metaforu. Chobotnica prežila viac ako 300 miliónov rokov práve vďaka svojej fluidite a schopnosti prispôsobiť sa. Je to jediný organizmus, ktorý sám pravidelne…

  • Posted on

    Rok nápadov s pridanou hodnotou

    Bilancovať je zdravé, pomenovať to dobré je dôležité. V prípade kreativity na Slovensku bilancujeme už v septembri. Vtedy sa organizuje Zlatý klinec – súťaž, ktorá nastavuje zrkadlo domácej kreativite už od roku 1994. Prijal som preto výzvu predstaviť vám top sedmičku našich prác, ktoré sme vyselektovali u nás v MullenLowe GGK a prihlásili do súťaže…

  • Posted on

    #MLGHalloScreens

    Halloween je deň strašidiel. V našej MullenLowe Group preto vytvorili niekoľko tematických animovaných pozadí, ktoré je možné využiť pri virtuálnych meetingoch. Teda ak chcete urobiť strašidelný dojem na kolegov alebo obchodných partnerov, kliknite sem a vyberte si z 5 dizajnov. #MLGHalloScreens

  • Posted on

    Si kráľ marketingu? Otestuj sa!

    Vytvorili sme pre vás špeciálny zábavný kvíz o reklame a marketingu, ktorý preverí vaše znalosti a rýchlosť. Víťaz (marketingový kráľ MarkeKing) získa úplne nové Audi A3 Sportback na týždeň a zaujímavé ceny máme aj pre ďalších v poradí. Kliknite na www.markeking.sk, zaregistrujte sa a hrajte!

  • Posted on

    MatchM8 by MullenLowe Group

    Naši z MullenLowe Group sa pohrali na Valentína s Love reportami. Vyskúšajte tu.

  • Posted on

    Dvaja klienti jedným tendrom

    Dobrá správa! Vyhrali sme v dvojkolovom tendri a získali sme hneď 2 nových klientov: Slovenský mliekarenský zväz a Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka. Chutnú kampaň na podporu slovenských mliečnych výrobkov budeme pripravovať naozaj vo veľkom. Už teraz sa môžete tešiť na televízny spot a okrem neho sa postaráme aj o všetko ostatné, media planning, digitál, atď……

  • Posted on

    MullenLowe GGK pre Pierre Baguette

    Značka Pierre Baguette, výrobca baleného jedla a líder na trhu ukončila tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu. Víťazom tendra sa stala naša agentúra. Pierre Baguette pôsobí na slovenskom trhu so svojimi brandovými produktami, ale zároveň je taktiež privátnou značkou Billy. Zakladatelia značky začali pred 23 rokmi ako dvaja kamoši, ktorý mali veľký sen o dobrom jedle. Predávali…

  • Posted on

    3 klince pre 14 krajín

    Veľká radosť! Naša legenda o kamennom baranovi pre Knauf Insulation žne úspechy aj na kreatívnom poli. Na slovenskej súťaži kreativity Zlatý klinec sme touto prácou získali hneď tri ocenenia: Broznový klinec v kategórii Film/Televízna reklama Bronzový klinec v kategórii Craft/Best Film Craft Zlatý klinec v kategórii Craft/Best Artdirection Radosť je o to väčšia, že naša…

  • Posted on

    Hľadá sa chobotnička

    POČÚVA NA MENO JUNIOR Má nápady výtvarný názor je dynamická s chuťou učiť sa a pracovať pre svetové značky. Naposledy bola videná ako grafik, či Junior Art Director v konkurenčných vodách, alebo na freelance. V prípade nájdenia vás pravidelná odmena neminie! KONTAKTUJTE CV@MLGGK.SK

  • Posted on

    Audi Majstrovský bonus

    Audi je hrdým partnerom Petry Vlhovej, historicky najúspešnejšej slovenskej lyžiarky. Preto pri príležitosti majstrovstiev sveta v alpskom lyžovaní prináša na vybrané modely Audi Majstrovský bonus až do výšky 8 000 eur. Viac sa dozviete na tejto stránke.

  • Posted on

    Pre Knauf Insulation medzinárodne!

    Naša agentúra bude zastrešovať nový kreatívny koncept pre Knauf Insulation v 14 krajinách. So značkou Knauf Insulation Slovensko spolupracujeme už dlhoročne, avšak v auguste 2018 sa začala oficiálna spolupráca so zastúpeniami značky v 14 krajinách Európy. Medzi nimi nájdeme napríklad Poľsko, Turecko, Česko, pobaltské krajiny, či krajiny Balkánu. Knauf Insulation je jedným z najväčších svetových…

  • Posted on

    Máme nového klienta – Giltrade

    Začali sme pracovať pre spoločnosť Giltrade. Vytvorili sme pre ňu novú produktovú značku Dog’s Chef vrátane loga, produktové etikety a tiež vizuálnu identitu pre kamenný obchod. Slovenská spoločnosť Giltrade sa zaoberá výrobou a dovozom kvalitného krmiva pre psov a iné zvieratá. V súčasnosti pripravuje otvorenie kamenného obchodu. Krmivo značky Dog’s Chef si tak budú môcť…

  • Posted on

    Vyhrali sme tender na projekt od YIT

    Máme nového klienta! Developerská skupina YIT Slovakia uzavrela tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala naša agentúra MullenLowe GGK. Výberového konania sa zúčastnilo celkom 6 agentúr z 8 oslovených. „Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr,…

  • Posted on

    Bronz na Klinci

    Náš print pre klienta Volkswagen získal v kategórii Print a poster bronzový klinec. Vizuál ilustruje hlavný benefit vozidla – vynikajúcu priechodnosť terénom – a je zaujímavý aj tým, že neukazuje auto. Gratulujeme všetkým, ktorí sa na práci podieľali!

  • Posted on

    Októbrové víťazstvo!

    Náš vizuál pre Volkswagen Touareg získal v októbrovom kole hodnotenia Stratégii dve prvé miesta: v kategórii OOH i v kategórii print. Vizuál si môžete pozrieť tu.

  • Posted on

    Sme víťazi v 2 kategóriách

    Každý mesiac počas celého roka vyberala porota Hodnotenia Stratégií zložená z 10 odborníkov najkreatívnejšie reklamy na Slovensku. Po roku poznáme absolútnych víťazov v jednotlivých kategóriách. Nás najviac teší, že v dvoch z jedenástich kategórií sme obsadili prvú priečku: v kategórii Print sme zvíťazili so skladacím inzerátom A4 Avant pre značku Audi a v kategórii Online…

loading...