Sme integrovaná komunikačná sieť, ktorá vystupuje ako vyzývateľ. Pomáhame značkám meniť sa, pretože značky, ktoré inovujú, rastú rýchlejšie. S agentúrami na 57 trhoch si dovoľujeme tvrdiť, že lokálne kultúry poznáme do šírky i do hĺbky. Sme šampiónmi pozitívnej nespokojnosti, pretože z pozície spokojnosti veľké veci nevznikajú.
Vytvárame idey, ktoré zahŕňajú kreativitu, stratégiu, digitálne služby, CRM, brandové a korporátne PR, spoločenský vplyv a poradenstvo v oblasti udržateľnosti.
Vždy sme boli nastavení ako vyzývateľ pripravený riskovať a skúšať nové veci. Nespokojní s tým, ako sa veci zvyknú robiť a neustále usilujúci presadiť sa. V dnešnom svete je kľúčom k úspechu inovácia a využívanie príležitostí. Značky, ktoré to dokážu, rastú rýchlejšie.
Sme majstrami pozitívnej nespokojnosti. Nespokojnosti so status quo, s obmedzeniami a pravidlami, s insightmi bez významu a s kreativitou, ktorá neoslovuje. Veríme, že nespokojnosť je motorom zmien a inovácií.
Preto je naším symbolom chobotnica. Je jediným organizmom na planéte, ktorý upravuje svoj genetický materiál, aby inovoval a prosperoval. Využíva stratégiu zmien, ktorou predbieha konkurenciu. Je flexibilný a premenlivý. A rovnako to robíme aj my. V svete, kde najinovatívnejšie značky rastú rýchlejšie ako konkurencia, sme najefektívnejšou agentúrou na svete. Už jedenásť rokov po sebe. MullenLowe: Navždy Vyzývateľ.