Pre značku Volkswagen sme pripravili výraznú taktickú kampaň na podporu predaja modelu Volkswagen Polo.
Samotná obchodná ponuka je zaujímavá možnosťou výhry. Každý, kto si objedná model Polo za výhodnú cenu s Výmenným bonusom v určenom časovom termíne, bude zaradený do žrebovania o peňažnú výhru vo výške 15000 eur. Keďže cena modelu Polo začína už na úrovni 10990 eur, možnosť výhry kreatívne prezentujeme ako “preplatenie” vozidla.
Kľúčovému vizuálu dominuje okáľ filipínsky – maličký primát, ktorý je charakteristický obrovskými očami. Túto jeho črtu sme kreatívne využili na zvýraznenie headlinu. Okáľ hrá hlavnú rolu aj v online videu.
Kampaň využíva online (video), kampaňovú mikrostránku, outdoor a rádio. Dealeri majú k dispozícii aj eDM a polep vozidiel s motívom kampane.